Ognunu deve avè vistu o adupratu carta per etichette in u travagliu o in a vita. Cumu distingue a carta per etichette ?
① Carta termica: l'etichetta più cumuna, carattarizata da esse capace di esse strappata, l'etichetta ùn hà micca effettu antiplasticu, durata di conservazione corta, micca resistente à u calore, cumuna in l'industria di i beni di cunsumu in rapida evoluzione, faciule da stampà, è pò esse stampata da e stampatrici di etichette in u mercatu.
Industria: cumunemente usata in tè di latte, vestiti, etichette di prezzi di snack, ecc.
② Carta rivestita: simile à a carta termica, a carta termica era inizialmente aduprata per rimpiazzà a carta rivestita, carattarizata da esse capace di esse strappata, l'etichetta hà un effettu antiplastificante è diventa gialla dopu à 1-2 anni di almacenamentu. Deve esse stampata da una stampante à nastro, è i nastri à base di cera o misti sò cumunemente aduprati per a stampa.
③ Carta per etichette sub-argentu: simile à u materiale metallicu, carattarizata da esse resistente à i graffi, à l'acqua è à l'alcol, è cunservata permanentemente. Deve esse stampata da una stampante à nastro, è i nastri cumunimenti usati: nastro di resina mista, nastro interamente in resina.
Quì sopra sò trè etichette cumuni è alcuni cunsiglii per e stampanti di etichette à nastro.
Data di publicazione: 10 settembre 2024