1. Fighjate l'aspettu. Sè a carta hè assai bianca è micca assai liscia, hè causata da prublemi cù u rivestimentu protettivu è u rivestimentu termicu di a carta. Hè stata aghjunta troppu polvere fluorescente. Una bona carta termica deve esse ligeramente verde.
2. Cottura à u focu. Scaldate u spinu di a carta cù u focu. Dopu u riscaldamentu, u culore nantu à a carta di l'etichetta hè marrone, ciò chì indica chì ci hè un prublema cù a formula termica è u tempu di conservazione pò esse più cortu. S'ellu ci sò strisce fini o macchie di culore irregulari nantu à a parte nera di a carta, questu indica chì u rivestimentu hè irregulare. A carta termica di bona qualità deve esse verde scura (cù un pocu di verde) dopu u riscaldamentu, è i blocchi di culore sò uniformi, è u culore svanisce gradualmente da u centru à l'intornu.
3. Ricunniscenza di u cuntrastu di a luce solare. Applicate una penna fluorescente à a carta termica stampata da u software di stampa di codici à barre è esponetela à u sole. Più velocemente a carta termica diventa nera, più cortu hè u tempu di conservazione.
Data di publicazione: 12 dicembre 2024