1. Fighjate l'apparenza. Se u documentu hè assai bianca è micca assai luntanu, hè causatu da i prublemi cù u cattivu di riprogettivu è u rivestita vermale di a carta. Troppu fluoriscenti di polvere hè aghjuntu. Una bona carta termica deve esse ligeramente verde.
2. Cake di focu. Rinfriscà a parte posteriore di u paperu cù u focu. Dopu à riscaldà, u culore nantu à a carta d'etichetta hè marrone, indettendu chì ci hè un prublema cù a formula termale è u tempu di almacenamentu pò esse più brevi. Se ci sò una strisce belle o i punti di culore irregulare nantu à a parte negra di a carta, indica chì a revestimentu hè inquieta. U mucu di bona qualità hè più di verde scura (cun un pocu verde) dopu à riscaldamentu, è i blocchi di culore sò uniformi, è u culore fedimentu gradualmente.
3. Ricunniscenza di u cuntrastu di u sole. Applica una penna fluorescente à a carta termica stampata da u Software di stampa di u codice à u codice di codice à u codice à u codice di codice à u codice à u codice à u codice à u codice à u codice di codice à u codice. U più veloce a carta termica diventa neru, u più cortu u tempu di almacenamentu.
Tempu post: Dec-12-2024