massaggiatrice femminile chì stampa ricevuta di pagamentu sorridente bellezza spa primo piano cù qualchì spaziu di copia

Cunsiglii per sceglie a carta di cassa

(I) Fighjate u materiale è a levigatezza
Quandu si sceglie a carta per cassa, u materiale hè un fattore chjave. A carta cù una superficia bianca è senza impurità hè generalmente carta di pasta di legnu. A carta per cassa prodotta da sta carta hà una bona resistenza à a trazione è un aspettu pulitu è ​​ordinatu. In cuntrastu, a carta fatta di carta di pasta mista o di carta di pasta di paglia avarà più o menu macchie, è a resistenza à a trazione hè ancu scarsa, è hè faciule da rompe durante u prucessu di stampa. Per esempiu, alcune piccule imprese anu sceltu carta per cassa di pasta mista per risparmià costi, ma di cunsiguenza, l'inceppamenti è e rotture di carta si verificavanu spessu durante l'usu, affettendu l'efficienza di a cassa.
A levigatezza hè ancu una cunsiderazione impurtante. A carta di cassa cù una bona levigatezza pò riduce l'usura di a testina di stampa è ottene risultati di stampa megliu. Cum'è u mutore di una vittura hà bisognu d'oliu lubrificante di alta qualità per riduce l'usura, a testina di stampa di una stampante hà ancu bisognu di carta di cassa liscia per prutegella. Sicondu e statistiche, l'usu di carta di cassa cù una bona levigatezza pò allargà a vita di serviziu di a testina di stampa da 20% à 30%.
(II) Identificazione di a carta termica di cassa
Fighjate l'aspettu: a carta termica per registratori di cassa di bona qualità hà un culore uniforme, una bona levigatezza, un altu biancu è un pocu di verde. Sè a carta hè assai bianca, allora u rivestimentu protettivu è u rivestimentu termicu di a carta ponu esse irragionevuli, è hè stata aghjunta troppu polvere fluorescente. Sè a carta ùn hè micca liscia o pare irregulare, allora u rivestimentu di a carta hè irregulare. Sè a carta pare assai riflettente, hè ancu perchè hè stata aghjunta troppu polvere fluorescente. Per esempiu, vedemu alcune carte termiche per registratori di cassa in u mercatu chì sò troppu pallide. Questu hè prubabile chì sia una aghjunta eccessiva di polvere fluorescente, chì ùn solu affetta a qualità di stampa, ma pò ancu causà danni potenziali à a salute umana.
Cuocere cù u focu: Scaldate u spinu di a carta cù u focu. Sè u culore di a carta hè marrone, significa chì a formula termica ùn hè micca ragiunevule è u tempu di conservazione pò esse relativamente cortu. Sè ci sò strisce fini o blocchi di culore irregulari nantu à a parte nera di a carta, significa chì u rivestimentu hè irregulare. Dopu u riscaldamentu, a carta di megliu qualità deve esse nera-verde, è i blocchi di culore sò uniformi, è u culore svanisce gradualmente da u centru à l'intornu. In questu modu, pudemu ghjudicà intuitivamente a qualità di a carta termica per registratori di cassa.
(III) Cunsiderate altri fattori
Quandu scegliemu a carta per a cassa, duvemu ancu cunsiderà alcuni altri fattori. Prima, pruvate à sceglie carta per a cassa cù un altu cuntenutu di pasta di legnu. Tale carta hà menu scarti di carta è menu danni à l'attrezzatura. Siconda, sceglite carta fina per a cassa. A carta fina hè generalmente fatta di pasta di legnu, hà menu scarti di carta è hè generalmente più rispettosa di l'ambiente. Inoltre, ùn vi limitate micca à guardà u diametru esternu o a dimensione di u core di a carta per a cassa, chì ùn pò micca riflette accuratamente a lunghezza è l'efficienza in termini di costi di a carta. L'impurtante hè di guardà u numeru di metri. Solu quandu hè longa in metri pò esse economicamente vantaggiosa. Cunvertitela in un metru è vede quale hè più ecunomicu. Per esempiu, alcuni cummercianti prestanu attenzione solu à u diametru esternu quandu compranu carta per a cassa, ma trovanu chì a lunghezza di a carta hè assai corta in usu reale. A sustituzione frequente di a carta per a cassa ùn solu aumenta i costi, ma affetta ancu l'efficienza di a cassa.


Data di publicazione: 24 d'ottobre di u 2024