Perchè pò stampà di carta termica senza tinta o cinta? Questu hè perchè ci hè una fina rivestimentu nantu à a superficia di carta termale, chì cuntene alcune probabilità speciale chjamanu tinte speciale di leuco. Leuco mori sò incolore, è à a temperatura ambienti, a carta termale ùn pareva diversu da u paper ordinariu.
Una volta a temperatura, i dittu di leuco è acidichi fasti prumonde à l'altru dopu l'altru, è u moliulu chì ponu spustà si in subitu quandu u culore rapidamente da u libru biancu. Questu hè chì carta termali hà pigliatu u so nome - solu quandu a temperatura arrivate un certu livellu sarà u culore di carta.
In autri parentri, duvemu stampà cù carta termica, a tinta ùn hè micca guardata in l'imprese, ma hè stata copera da u carta. Cù carta cremia, se vulete stampà u testu o una grafica nantu à a so superficia, avete bisognu di una stampante speciale per coperzione, quale hè una stampante termale.
Se avete l'occasione di disassemble una stampante termale, truverete chì a so struttura interna hè assai simplice: ùn ci hè micca un cartucellu di tinta, è i cumpunenti principali sò i rulli è a testa di stampa.
A carta termica usata per stampà i ricevuti hè generalmente fattu in rotoli. Quandu un rollina di carta termica hè messu in a stampante, sarà trasportata a spedizione è cuntattu a testa di stampa.
Ci sò cumpunenti per a superficia di minuscule, chì ponu calurà i zoni specifichi di u carta secondu u testu chì vuliamu stampà.
À u mumentu quandu a carta termica entra in u capu à a testa, l'alta temperatura face chì a testa di a stampa è l'acidu nantu à a carta termica, cusì chì u testu o di a carta. Guidatu da u rullinu, una recepzione di shopping hè stampatu.
Tempu post: Aug-05-2024