massaggiatrice femminile chì stampa ricevuta di pagamentu sorridente bellezza spa primo piano cù qualchì spaziu di copia

Perchè l'inchiostru nantu à e ricevute di i bancomat sbiadisce dopu à qualchì ghjornu ? Cumu pudemu salvallu ?

   

I ricevuti di i bancomat sò prudutti cù un metudu di stampa simplice chjamatu stampa termica. Hè basatu annantu à u principiu di u termocromismu, un prucessu in u quale u culore cambia quandu hè riscaldatu.
Essenzialmente, a stampa termica implica l'usu di una testina di stampa per creà una impronta nantu à un rotulu di carta speciale (cumunemente truvatu in i distributori automatichi di biglietti è macchine distributrici) rivestitu di coloranti è cere organiche. A carta aduprata hè una carta termica speciale impregnata di colorante è un supportu adattatu. Quandu a testina di stampa, cumposta da picculi elementi riscaldanti regularmente spaziati, riceve un segnale di stampa, aumenta a temperatura finu à u puntu di fusione di u rivestimentu organicu, creendu indentazioni stampabili nantu à u rotulu di carta per mezu di un prucessu termocromicu. Tipicamente uttene una stampa nera, ma pudete ancu ottene una stampa rossa cuntrullendu a temperatura di a testina di stampa.
Ancu s'elle sò cunservate à temperatura ambiente nurmale, ste stampe sbiadiranu cù u tempu. Questu hè particularmente veru quandu sò esposte à alte temperature, vicinu à e fiamme di e candele, o quandu sò esposte à a luce solare. L'esposizione prolungata à a luce solare pò generà grandi quantità di calore, ben al di sopra di u puntu di fusione di sti rivestimenti, chì ponu causà danni permanenti à a cumpusizione chimica di u rivestimentu, pruvucendu infine a sbiaditura o a sparizione di a stampa.
Per a cunservazione à longu andà di e stampe, pudete aduprà carta termica originale cù rivestimenti supplementari. A carta termica deve esse almacenata in un locu sicuru è ùn deve esse sfregata nantu à a superficia perchè l'attritu pò graffià u rivestimentu, causendu danni à l'immagine è sbiadimentu.


Data di publicazione: 20 settembre 2023